الأربعاء، أبريل ١٨، ٢٠٠٧

ده بلال

ده بلال ، حبيب قلبي


4 تعليقات:

في ٧:٥٢ م , Blogger حماس يقول...

ان شاء الله يكون ذرية صالحة

ويكون من الشهداء

مين بلال بقى؟

 
في ٨:٣١ م , Blogger Dr cool بادّن في مالطا يقول...

بلال ده يبقى حبيب قلبي

دا بقى يبقى أخو بشمهندس سمسم صاحبي

 
في ١:٢٧ م , Blogger حماس يقول...

واضح ان حضرتك مرتبط جدا بصاحبك البشمهندس سمسم

ان شاء الله ربنا يجمكم تحت عرشه يوم لاظل الا ظله

 
في ٢:٤٨ م , Blogger Dr cool بادّن في مالطا يقول...

في الحقيقة أنا فعلاً مرتبط بسمسم بالرغم من غباوته و رذالته و سآمته

سمسم صحيح صاحبي و حبيبي و كفاءة ، بس أنا مش حاطط صورة بلال علشان سمسم .

بلال ده أحلى حضن في الدنيا ، و في الحقيقية برضو أنا مش حاطط صورته علشان بنان عيونه ( ده بدل سواد عيونه أصل عيونه بني مش سوده ) .

لكن أنا حاطط صورة بلال لأنه بيرةز عندي لمجموعة جميلة من الأطفال ، أتمنى في يوم إني أكون وسطهم و إن الدنيا مش تشغلني عنهم .


مش فاهمين حاجة ، ،

طيب ..

اللي يعرفني ، هاقوله لوحده ، و اللي مش يعرفني يبقى حلو كده خالث .

 

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية